- SCC
- |
- Szervezet
- |
- Tudomány és művészet
- |
- Nemzetközi
- |
- Felvételi
- |
- Hallgatóknak
- |
- Alumni
- |
- Nyelvvizsgák
- |
- Archívum
OKTATÁSI IGAZGATÓSÁG HIRDETMÉNYE
Utolsó módosítás dátuma : 2020. március 12.
Tanulmányi ügyek intézése intézménylátogatási tilalom idején
Tisztelt Hallgatók!
A Kormány veszélyhelyzetre vonatkozó döntése alapján (40/2020. Korm. rendelet (III. 11.)) a hallgatók és oktatók egészségének megőrzése érdekében 2020. március 11. napjától az Egyetemen a hallgatóink számára intézménylátogatási tilalom került elrendelésre.
Az Oktatási Igazgatóságon a személyes ügyfélfogadást a mai naptól határozatlan ideig felfüggesztjük. Kérjük, a hallgatók térjenek át az elektronikus ügyintézésre és az ügyintézőket levélben, illetve telefonon keressék az Oktatási Igazgatóság hivatalos elérhetőségein. Az illetékes ügyintéző neve megtekinthető a Neptunban: Tanulmányok/Képzési adatok/ügyintéző.
Az elérhetőségek campusonként megtekinthetők az alábbi linken:
https://oktatas.uni-eszterhazy.hu/hu/okt_ig/szervezet/sarospataki-campus/munkatarsak-159
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a telefonos ügyintézés idejét az alábbiak szerint meghosszabbítottuk:
hétfő-csütörtök 8.00-16.00 óra
péntek 8.00-13.30.
Jogviszonyigazolásokat e-mailes megkeresést követően postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.
Jogviszonyigazolás kérhető:
Egri campuson: ugyintezes [@] uni-eszterhazy [.] hu
Gyöngyösi campuson: vegh [.] ildiko [@] uni-eszterhazy [.] hu
Sárospataki campuson: mokri [.] mate [@] uni-eszterhazy [.] hu
Jászberényi campuson: majorne [.] csikos [.] marta [@] uni-eszterhazy [.] hu
Nyugdíjfolyósító Intézethez benyújtandó nyomtatvány töltésének menete:
A formanyomtatványt kérjük küldjék meg elektronikusan az alábbi címekre:
Egri campuson: ugyintezes [@] uni-eszterhazy [.] hu
Gyöngyösi campuson: vegh [.] ildiko [@] uni-eszterhazy [.] hu
Sárospataki campuson: mokri [.] mate [@] uni-eszterhazy [.] hu
Jászberényi campuson: majorne [.] csikos [.] marta [@] uni-eszterhazy [.] hu
A kitöltött igazolásokat szintén postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.
Diákigazolvány érvényesítés:
A Kormány tájékoztatása értelmében a lejáró okmányok érvényességét meghosszabbítják, így a 2020. március 31-én lejáró diákigazolványok érvényességét is.
Elkészült oklevelek:
Az elkészült okleveleket visszavonásig csakis postai úton, tértivevényes küldeményként küldi meg az érintett számára az intézmény.
Hiányzó bankszámlaszám rögzítése
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a bankszámlaszámok személyes úton történő megadása és rögzítése szünetel. Aki felszólítást kapott, hogy keresse fel a Neptun és Pénzügyi Irodát a bankszámlaszámának rögzítése céljából, e-mailen kérheti annak rögzítését (hallgatoipenzugy [@] uni-eszterhazy [.] hu). Kérem, hogy a tanulmányi rendszerben rögzített e-mail címéről küldje el a bankszámlaszámát és az e-mailhez csatolja a személyi azonosságát igazoló okirat másolatát. Kérem személyes adatait (e-mail, telefonszám) ellenőrizzék és aktualizálják!
A szakmai gyakorlatok végzésével, a személyes megjelenést igénylő gyakorlatok, laborgyakorlatok teljesítésével kapcsolatosan hamarosan tájékoztatást küldünk.
További kérdéseivel kapcsolatosan kérem, keresse tanulmányi ügyintézőjét. A március 23-án induló távoktatásról és egyéb fontos tudnivalókról folyamatosan tájékoztatást küldünk Neptun üzenetben, kérjük, figyelje ezeket!
Eger, 2020. 03. 12.
Kalóné Szűcs Erzsébet
oktatási igazgató
Kövess minket Te is Campusunk Facebook oldalán!